Födelsedag + inofficiell tävling i Uddevalla

I måndags fyllde jag 19 år! :) Jag hade en toppendag i det underbara vädret med familjen och Martin. :) <3

Efter morgonfirande och presentöppning åkte vi mot stugan. Vi stannade till i Kinna och åt födelsedagslunch på ett café. :)


Pappa och Jonna på uteservering i Kinna :)

Medan Martin kollade i en bokaffär stod jag och Jonna utanför en klädaffär som spelade Darins låt Nobody Knows. ;D



Efter besöket i Kinna kom vi fram till stugan. :)


Jonna nosar runt på tomten <3


Martin lekte med en pinne :P <3

Efter lite stök i stugan blev det dags för TÅRTA! :D


TÅRTAN :D

Kvällen spenderades framför filmen Simon och ekarna som jag fick i födelsedagspresent. :)

Jag hade verkligen en superbra födelsedag! :D


Igår var det agilitytävling i Uddevalla. Jonna hade lite dåligt fokus i första loppet och fastnade på några ställen vilket medförde tidsfel. Hon hoppade även kontaktfältet på balansen och fick en vägran på en tunnel.. :/ Nu blir det omträing av kontaktfälten! :P

I andra loppet hade hon bättre fokus men lyckades springa förbi platta tunneln. :o Jag tyckte den låg rakt fram och pekade inte alls... Efter loppet tittade jag på om den låg rakt fram från hindret före och det gjorde den inte riktigt.. Jonna hade sprungit rakt, inte svängt lite till tunneln. Ja ja! Vi fick en 13e plats i hopploppet och en 14e plats i agilityloppet. Jag vann två handdukar. :P

Efter tävlingen åkte vi hem till farmor där vi åt mat och hade lite presentöppning. :) Efter det åkte jag till Ljungkile och hämtade upp Martin för att åka på klassfest hos Lisa i Stenungssund. :) Det var trevligt men kunde inte stanna så länge eftersom jag skulle orka köra hem. ^^

CAROLINE, HUR GÖR MAN SÅ ATT BILDERNA ÄR STÅENDE ISTÄLLET FÖR LIGGANDE? FÅR DAMP NÄR DE ÄR ÅT FEL HÅLL! xD



Kommentarer
Postat av: Caroline

Du får vända dem i paint först innan du lägger in dem. (;

2012-05-09 @ 16:36:25
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0