Hemkomna från Kyrkekvarn

Nu är jag och Jonna hemkomna från SHU's agilityläger i Kyrkekvarn! :)

Vi har haft en riktig toppenhelg och jag är så stolt över min lilla heeler! :D <3 Hon har verkligen kämpat på och varit jätteduktig på alla träningspass. :)

Dock var hon inte lika duktig på att vara ensam i buren på rummet när jag åt och gjorde diverse saker med de andra lägerdeltagarna. :/ Hon var väldigt stressig när jag kom tillbaka till henne och för att hon skulle orka med att träna agility hela helgen löste jag det problemdet genom att ta med henne till matstället. Vilket inte var några problem då hon håller sig vid mig och fungerar bra med de andras hundar. :) Det är så skönt att hon gör det, min lilla prinsessa! <3

Långa Jonna i storstugan :) <3


Något som var lite tråkigt var att jag inte tränade samtidigt som Marlene och Caroline. :/ Tränade de hade jag paus, tränade jag hade de paus.. Men men, då fick jag passa på att vara med de andra deltagarna. :)

Mitt lag på lägret vann femkampen som annornasdes! WHIO! :P Jag hoppas inte vår vinst med vårt lagnamn Team Ranelid har något att göra med vem som vinner Melodifestivalen på lördag.... :P

Jonni-Bonni <3

 

Det som jag och Jonna behöver träna på mest nu när det gäller handling är att hon ska söka bättre på hinderna själv. Då behöver jag inte följa med och visa henne så mycket. ^^ Men det ska nog gå att träna på! Om inte under ridhusträningen så i alla fall om jag åker till klubben själv eller tränar vis sommarstugan. :) Vi är också anmälda till en tävlingsagilitykurs på Göteborgsavdelningens BK med start på påsklovet och slut dagen efter att jag tagit studenten den 13e juni. :)

 

 

 

Caroline, är du nöjd att jag laddade upp bilder nu? ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Asgrymt, Kajsa! :D

2012-03-05 @ 11:42:17
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0