Skola igen och ridhusträning

Nu är jag precis hemkommen ifrån agilityträning i ridhus. :) Jonna älskar verkligen att springa i svala ridhus :D
Hon var så sjukt taggad och fart hade hon hela träningen igenom. :)

I helgen har jag varit i stugan och Jonna har sprungit runt i skogen. :) <3

Det känns jobbigt att skolan börjat igen, jag är fortfarande inte helt kry. :( <3 Men efter att jag var på akuten i onsdags så verkar det inte vara lunginflamation utan fortfarande "bara" en lungsäcksinflamation.

I måndags klarade jag körteoriprovet så det kändes rikigt bra! (Y)

Nu ska jag göra lite plugg innan det blir för sent och imorgon ska jag ta mig en liten sovmorgon och gå upp och plugga lite innan skolan börjar kl. 13. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0