Jet Stream Jonna-Jet Set

Jonna har börjat leva upp till sitt racer-namn nu! :)

Idag på agilityträningen gick det hur fort som helst :o Jag har fått börja sätta henne i starten för att hinna med själv. ;)
Trots farten gick slalomet jättebra och kontaktfälten på balansen gick för det mesta bra också. :D Det är roligt att hon bilivit så snabb. Nu måste vi bara bli helt samspelta igen för att det ska gå superbra! :)

I tisdags var mamma ensam och tränade lydnad med Jonna och det gick tydligen sämre när jag inte var med.. :P Så på tisdag ska jag följa med igen. ^^

I torsdags invigdes det omtalde post-hotellet i Göteborg och jag var på deras invigningskonsert tillsammans med Erika och Seth. :) Vi såg Danny, Ulrik Munther, Fibes Oh Fibes, Tove Styrke och Timbuktu. Trevligt! :)

Just det.. I tisdags var jag hos hudläkaren, ÄNTLIGEN! Har gått runt med massa eksem och i stort sett ständig klåda i över ett år och bara fått starkare och starkare salvor som inte hjälpt speciellt mycket. Nu har jag fått reda på att jag har skrivhud. Jag är överkänslig mot att klia mig/skrapa på huden. Jag har haft eksem, jag har kliat på dem, kliandet har orsakat ännu mer irritation som har kliat, då har jag kliat mer och eksemen har blivit värre. En ond cirkel alltså! Så nu har jag fått allergitabletter jag ska äta för att det ska sluta klia och salvor till eksemen. :) Hoppas det försvinner nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0