Agilitytävling och musikvideoinspelning

Måndag:

Jag tog körkort! :D Och sedan delade jag ut mitt arrangemang till storbandet för första gången. Mycket nervöst men det lät bra! :)

Tisdag:

Jag följde med mamma och Jonna till deras lydnadsträningsgrupp i Hundstället Hjärtats inhomhushall. :)
Jonna var superduktig både för mig och mamma. Vi turades om att träna brukslydnad och rallylydnad och avslutade allt med en svinbra platsliggning! (Y) :D Jag gick och gömde mig, kom tillbaka, gick ett varv runt henne... Hon låg kvar! :D

Onsdag:

I onsdags efter skolan var jag hos Martin och vi firade vår 14 månaders-dag med att äta godis och se SVT versionen av Kronjuvelerna. Mysigt! :) <3

Torsdag:

Slutade sent, kom hem, pluggade....

Fredag:

Såg på The Voice Sverige med Martin :) <3

Lördag:

På lördagen blev det upp tidigt för att åka till Halmstad agilitytävling. :) Två hopplopp och jag och Jonna fick 15 fel + tidsfel i första och blev diskade i andra. Jag har väl inte så mycket att säga om loppen, lopp två sabbade jag själv ordentligt i alla fall. :P Lyckades till och med sparka på Jonna. :( Men det gick bra med henne som var det viktigaste!

Reflektioner över loppen:
- Jonna har lärt sig springa fort, VÄLDIGT fort!
- Eftersom hon vill springa fort slarvar hon i slalom för att komma fortare fram vilket bidrar till tidsfel eftersom vi måste ta om slalomet. Jag ska börja träna om det med bågar och få henne att förstå att det är okej om det går långsamare bara det blir rätt. :)
- Jag ska testa att inte tagga upp henne så mycket innan för hon har nog farten ändå och då kanske hon har med sig huvudet mer under loppet. :)

Söndag:

Heeela söndagen (nästan i alla fall) gick åt till att spela in musikvideo till Antons låt The Great Fall. Vi har en uppgift i skolan att göra en musikvideo och idag har alltså jag filmat allt till den. :) Jag, Anton och Simon har alltså sprungit runt i skogen halva dagen och frysit. :P Jonna hade dock väldigt kul i snön! :)

Eftersom vi inte hann till ridhusträningen så tränade jag istället slalom med Jonna i trädgården. Det gick jättebra, både med och utan bågar. :)

Nu blir det mat framför Så ska det låta och sedan blir det nog sängen. Är helt slut efter allt filmande. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0