Vecka 13

Japp! Då var vecka 13 avklarad. ^^

I tisdags var det jättefint väder så det blev lite agilityträning i trädgården. :)

I onsdags hämtade jag och Martin Jonna på dagis och sedan åkte vi och tränade agility! Jättekul! :D Hon hoppade inte kontaktfältet på balansbommen en ändå gång! :D Slalom fungerade också och handlingen. :)

Lördag och idag har jag spelat trombon i Kungsbacka tillsammans med GWO. Svinroligt faktiskt! :) Och idag hanns det med en agilityrunda också! :) Det är skönt att jag kan handla Jonna en bit ifrån mig. Hon söker bättre på hinderna och jag behöver inte gå med henne lika mycket! :) Dock hoppade hon kontaktfälet på balansbommen ibland... :( :( Jag vet inte hur jag ska göra?!! Hon är så ojämn.. I onsdags kanske hon var någon tröttare eftersom hon kom direkt från dagis och därför inte "orkade" hoppa.. Men idag var det full fart och då hoppar hon... :( Och så kommer det ju vara på tävling också......... Någon som har lust att hjälpa mig? :)

Stressen i skolan börjar lugna ner sig också! Bara en vecka kvar til lovet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0