Påsklov!!!

Ursäkta att det inte blev något bloggande i söndags. Jag glömde helt bort det! :o :/ Får skylla på påsklovet, jag har ju ingen koll på vilken dag det är. :P

I alla fall!

I onsdags opererade jag min tå.. Bedövningssprutorna gjorde svinont men sedan kändes inget. :P När bedövningen släppte på kvällen gjorde det dock jätteont och då tån svullnade upp kunde jag enbart ha sandaler på mig.. Snygg jag var i skolan allså! ;)

Själva påsken spenderades i stugan med familjen och Martin :) <3 Martin körde mig i skottkärran så att jag kunde följa med ut på promenad med Jonna! (Y) :P Vi åt sjukt mycket godis och spelade Nintendo! :D

Igår kunde jag få på mig normala skor och det firades med bio. EN GÅNG I PHUKET! :D Äntligen!!! Jag har försökt hitta någon att se den med mig i åratal känns det som. Men Martin gav med sig igår eftersom han tyckte synd om mig som var så agilitytränings-sugen och regnet öste ner. ^^ Filmen var inte lika bra som Sommaren med Göran men bra var den! :)

Idag åkte jag, Jonna och Martin till GMBK och tränade agility när det äntligen slutade regna! :) Sedan skjutsade jag hem Martin och nu sitter jag här hemma och ska snart börja packa inför Finlandsresan. På fredag åker jag nämligen till Tammerfors med storbandet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0