Finland och slutkonsert med klassen!

Jag postade ett inlägg igår som visst inte publicerades.... -.-' HÄR KOMMER DET IAF!

Jag var i Finland förra söndagen så då blev det ingen blogg. :/ Men idag blir det det! :)

Förra fredagen åkte jag alltså till Tammerfors med storbandet och lite annat härligt folk från Mölndals Kulturskola. :) I Finland repeterade vi mycket inför konserten på måndagskvällen på Tulliklubbi (xD) och även hängde runt med finnarna en del. :P En upplevelse kan man säga! På tisdag åkte vi hem och det var inte en dag för tidigt. Jag hittade inget i Finland som var bättre än i Sverige. :/ :P Kallare, snöigt, regnigt och grått. :( Men jag hade en väldigt rolig resa och lärde känna många nya människor :)

När jag kom hem på tisdagskvällen var jag helt slut men ingen vila hanns med då det på onsdagen var slutkonsert med klassen på Brew House! :o Kände mig ganska så rejält borta hela dagen men konserten blev lyckad ändå. :)

Helgen har spenderats hemma med Martin. :) En riktigt slappar helg, välbehövligt! Helgens enda aktivitet var idag när vi följde med Jonna och Mamma på viltspårskurs i ösregnet. :P

Jonna var lite irrigare än vanligt i spåret men kämpade hela tiden och gav aldrig upp när hon kom av sig! :) Hon fick gå ett väldigt svårt spår och det var när det var bloduppehåll i en vinkel och i återgången (när spåret går fram för att sedan vända och gå bakåt och sedan vinklas) som hon fick problem. Men för att vara en lite osäker löptik gick det riktigt bra! ;) Osäker är hon däremot inte när hon hittat klöven. Åh vad stolt hon är när hon går med den i munnen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0