Högskoleprov

Hej hej söndagsbloggen!
Igår skrev jag högskoleprov (!) :S.
Det var ändå ganska kul. :) Jag var i samma sal som Adelina så vi hade en heldag tillsammans. KUL! :D
Men ja... Det gick jävligt dåligt på provet. :P Tur att jag har bra betyg! Får förlita mig på dem ifall jag vill plugga vidare. ;)

Jag minns inte ens vad mer jag gjort den här veckan.. Högskoleprovet gjorde mig oerhört trött! Var helt slut när jag kom hem igår. ^^ Just det! Jag har varit hos tandläkaren. :P Har jag gjort något mer... Njaee.. :)

Medan jag skrev högskoleprovet igår var mamma, pappa och Jonna och köpte bil. :O Vår stora håller ju på att lägga av. :/ Och nu är mamma och pappa Villamässan medan jag och Jonna väntar på att Martin ska komma hit! :) <3

Imorgon bär det av till Grums för mig, Martin och Jonna! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0