Höstlov

Idag är sista dagen på höstlovet... :( Väldigt tråkigt!!

I måndags åkte jag, Martin och Jonna till min mormor i Grums för att hälsa på henne och bara ta det lugnt. :)
Vi hade verkligen jättetrevligt och ingen av oss ville åka hem när tåget gick på onsdagseftermiddagen. :( Men men!
Väl hemma kollade vi på Carina Berg flyttar in och sedan var det läggdags. :)

På torsdagen var det körlektion för min del och sedan första gången på rallylydnadskursen. :D Jonna fick vara med fast än hon löpte! :)
Vi är bara tre ekipage på kursen så det är väldigt chill. ^^

På fredagen kom Martin till mig och sedan åkte vi in till stan för att han skulle köpa ettårspresenter till mig (:O :D) och medan han gjorde det promenerade jag och Jonna i stan. Mycket mysigt. :) <3

Igår kväll var jag och Martintapas-resturang tillsammans med tre andra par. Mycket mysigt och trevligt. :) <3

Imorgon ska jag och Jonna träna för Jenny Damm. Det ses fram emot mycket! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0