Uppdatering?

Ehh... Det var visst ett tag sedan jag skrev här :S
En kort sammanfattning kanske behövs. :)

* Jag och Jonna hade det jättebra i Stockhom på höstlovet. :)
* Jag har blivit ihop med Martin, kanske världens bästa kille. IIH :D <3
* Jonna har deltagit i en del hundutställningar med blandade resultat. Senast var My Dog där även Marlene och Caroline tävlade. :D Innan My Dog gjorde vi ett besök i Lotushallen och tränade agility.
* Julen spenderades hemma med familjen och mormor och farmor. Mysigt :) Jonna kollade på Kalle Anka. (:
* Nyåret spenderades i stugan med familjen och Martin. :)
* Skolan har varit lite tråkigt.. Dålig stämmning typ.. Hoppas det blir bättre nu efter lovet. :)

Där har ni sammanfattningen så får vi se om jag kommer igång med bloggandet igen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0