Det känns som om det är fredag idag..

Mina föräldrar är på handbollsmatch och jag och Jonna är hemma och kollar på handboll på tv. :P
Idag blev en riktigt plugg- och göra-nyttiga-saker-dag och nu känns som som om det är fredag. Tror det beror på att mina föräldrar inte är hemma. Det händer inte ofta på vardagarna. ^^


Gårdagen efter skolan spenderades hos Martin och även kvällen, natten och morgonen spenderades hos honom. :)

"Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak"


Jag är verkligen kär i honom och han får mig att må så bra. :)
Livet är enkelt att leva när han finns där. :) <3

"och jag vet att jag haft tur som få"

Nu får jag väl gå ut med Jonna sista promenaden och sedan gå och lägga mig. Förhoppningsvis kanske den efterlängtade inspirationen kommer också så att jag kan få en text på låten som måste göras för skolan. ^^
Jag har haft massa bra idéer men inget klickar ordentligt... Jag ger det lite tid. :)


Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

Åh. Jag är verkligen så glad att du blev ihop med Martin. Som jag har sagt förut: Du har blivit så himla mycket gladare (men inte för att du inte har varit glad innan!).



Saknar dig. Synd att du och Martin inte var med på nyår.

2011-01-15 @ 16:00:10
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0