Sportlovet är över...

Då var lovet över och skolan igång igen... Men jag har haft ett jättebra lov! :D

FredagSpelning i Lindome för pensionärer. Megakul! :D Kvällen spenderades med Martin. :) <3
Lördag - Hundträning på Sanden på förmiddagen och på eftermiddagen/kvällen var jag på Meeths och jobbade på en konsert.
Söndag - Martin kom till mig och vi åkte på ridhusträning och tränade agility. :)
Måndag - Alla hjärtansdag spenderades med Martin och Jonna! :D <3 En toppendag med mycket mys, filmkollande och bakning. :) <3
Tisdag - Filmkväll hos Kajsa S med Martin och Tomas. :D
Onsdag - Agilityträning med Dawn och Puzzelle i Lotoshallen. :D På kvällen åkte jag hem till Martin. :)
Torsdag - Jag tejpade om foten hos osteopaten, sedan åkte jag hem och pluggade.
Fredag - Jag och Martin firade vår 3-månadersdag med att gå på Chalmersspex på kvällen :D Vera- Spexets föreställning Lucia. Jätteroligt!
Lördag - Familjen, + mormor och Martin åkte till stugan och vi fick finbesök på fika av Marlene, Caroline och Danne. :D KUL! Marlene fyllde år så vi hade lite fikaparty för henne. ;)
Söndag - Hem från stugan och iväg på ridhusträning. Pizza + Solsidan på kvällen som vanligt. ;)

TOPPEN LOV! :D <3
Dock lite kort. :(

Nya artistsläpp till Where The Action Is! :D
Mycket glädjande för mig kan jag säga. :)

Brandon Flowers, Glasvegas, Daniel Adams-Ray, The Ark och Bright Eyes. :)


Alla hjärtansdag-present som jag fick av Martin :D <3

Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

Jag är så glad att du läser min blogg, även om det inte framgick så väl i mitt inlägg haha!



Tack själv för en mysig våreftermiddag med dig och Erika! :D <3

2011-03-21 @ 20:50:37
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0