Jonna 1 år :D

Nu äger jag en biljett till Where the action is!! :D Hoppas det kommer fler bra band dit. :)

Förra veckan var också fullspäckad med aktiviteter och hela helgen har spenderats med Martin. :D <3
I lördags fyllde min favorittjej Jonna 1 år! :) <3 Det firades med presenter och hundkalas! Dawn och Puzzelle kom hem till oss och vi promenerade i skogen och fikade och hundarna fick hundtårta. :P Efter Jonnas kalas bar det av till Kajsa S som hade 18-års kalas hos sig på kvällen! KUL! :) <3 Man blir aldrig för gammal för mörkergömme. ;)
Igår var det som vanligt agilityträning, alltid lika roligt! :)

Jag har verkligen haft en toppen helg och träffat de allra bästa! :)
Kajsa S, Adelina, Dawn och Martin. :D <3
Och så har jag ju träffat annat superduperbra folk också! :D



Presentöppning


Hundtårta


Dawn och Puzzelle var med på hundkalaset


:) <3

Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

Kurragömma i mörkret är bäst! - men lite läskigt :P

2011-02-07 @ 16:15:00
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/
Postat av: Adelina ;>

Kan säga vad jag sa till Filip: Jag skrev av mig för att få ut min ilska, haha. Dumma (eller snarare idiotiska) vänner som man bara vill ruska om :) Men åh, blir så glad när ni säger att ni tycker om vad jag skriver. <3

2011-02-09 @ 21:22:20
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0