Ännu en måndagsblogg

Det går dåligt för mig nu med min söndagsblogg. :( Men jag har haft fullt upp i söndags också!

Veckans resumé bakifrån:

I söndags hade jag två konserter med storbandet tillsammans med Samuel Ljungblahd, Cardia, Guldkören och någon teater och dramagrupp i Guldhedskyrkan. Första konserten gick väldigt mycket bättre än den andra men det var kul ändå. :) Innan konserten julpyntade jag hemma så nu är det julstämmning här. (Y)

I lördags inhandlades det en julgran och efter det åkte jag och Martin till stan för att se på Anders Flanders Ensamorkester i Musikhjälpen och sedan gå på Liseberg. Mysigt! :) <3

I fredags hade jag besök av Adelina, Kajsa S och Sofia. :D Vi hade det otroligt mysigt med diverse ätbara julsaker och så klart Greveholm. ;) Det fick man om något julstämming av. :)

I torsdags hade jag körlektion, efter det var jag på konstmuseet med klassen och sedan på Musikhögskolan

I onsdags gjorde jag halkan. Det var läskigt till en början men blev väldigt roligt senare. :D Efter skolan var jag med Martin. :) <3 Vi sprang i affärer och köpte julklappar och kollade på ny mobil till mig.

I tisdags minns jag inte vad som gjorde. :P Pluggade massa bara. :/

I måndags hade jag trombonlektion och storband efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0