Hundutställning Halmstad

Idag har familjen Eriksson och Jonna varit i Halmstad hundutställning. :)
Gud vad jag tycker det är kul med sådana "hundutflykter". :P

Jonna och Jonnas syster Sally var de enda Lancashire Heeler's som ställdes ut och idag vann Jonna över Sally.
1-1 står det nu i kampen mellan systrarna för Sally vann på förra utställningen i Mark där de ställdes tillsammans. ;)

Jonna var superdktig och fick med sig tre rosetter hem och lite hundgodis och en leksak som blev väldigt kär. ;)
I gruppfinalen åkte hon dock ut rätt omgående. :P Men men, vi valde henne inte för att hon skulle bli snygg utan för hennes temprament. Och än så länge är jag superdupernöjd. :) Jonna är en av de gladaste hundar jag träffat och hon är min. :D <3


1:a, HP, BIR Valp :D




Kommentarer
Postat av: Caroline

ASNAJS! :D

SUPER-Jonna och super-Kajsa = Super-team. ;)

<3 :)

2010-10-27 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0