Save Tonight är en låt som bara ska framföras av Eagle Eye Cherry!

Det blir inte mycket tid till att blogga när man har en hundvalp i huset. Men jag ska i alla fall posta ett inlägg idag. ;)

Igår var det konsert med klassen. Det gick väl sådär, helt okej. :) Jack sov hos mig efter den. <3
Och idag var första gången på valpkursen jag, Jonna och någon av mina chafförer (mamma eller pappa) ska gå på. ^^
Tre timmars teori utan hund. :P Det mesta kunde jag redan, men det är alltid bra att få allt uppfräschat. Man blir insprirerad att träna! (Y) :D

E.M.D. har gjort en cover på Eagle Eye Cherrys låt Save Toningt.... Inte okej!
Jag gillar E.M.D. men deras version av Save Tonight är så no no. Tråkigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0