Jonna has arrived to stay! :D

Yaaay! :P
Haha! :)
Idag har vi varit i Bur på öppet hus för hundar.. Alltså, typ, kom dit träna det du vill, vi hjälper dig. :P
är rätt skraj för andra hundar.. De tycker hon ska jagas bort. :/ Men jag hoppas hon vänjer sig vid andra hundar när hon känner sig tryggare. :)
Vi träffade även en jämngammal valp, en Ungersk Vissla vid namn Elke, som ska gå samma valpkurs som oss.
De fick gå lösa lite tillsammans men Jonna ville mest jaga bort henne tills vi alla satt ner på marken och pratade med Elke. Då blev hon modigare och kunde hälsa på henne hon med.
Förhoppningsvis går Jonnas betänksamhet mot andra hundar och vissa människor över med att hon vänjer sig vid oss och blir tryggare. :)

Nu ska jag äta glass!!
Har en halsmandel som svullnat upp... :( Aj, aj, aj!
Typiskt att bli sjuk när det äntligen lugnar ner sig lite, det är alltid så.


Jonna på min 17årsdag

Härliga människor på min födelsedag! :)
(Erika syns dock inte på bilden.. Men alla andra gör det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0