Hulebäck

Tänkte ta mig några minuter till att skriva här innan jag ska gå till bussen för att åka till Hulebäck för att kolla på musikalelevernas föreställning. :) Kajsa S och Sofia från 9A går ju där. :D
Ikväll kommer världens bästa Jack hem till mig också. IIH! :D <3

Idag efter skolan åkte Frode med mig och Erika till Mölndal. Sedan åkte jag och Frode till Rävekärr för att han skulle handla på Ica. Och det finns inget Ica i Mölndals Centrum.. Så han fick besöka Ica Lyan tillsammans med mig. ^^Haha! :) Det var trevligt!

Våren gör mig glad.. Något annat som gjorde mig glad idag var Davids galet glada låt. Tills han drog av mig hörlurarna. :( Nu måste jag börja hata den låten.. Haha, eller kanske inte :P

Min whiteboard i mitt rum fylls nu ständigt på med nya skol-saker som ska göras.. -.-'
Nu ser den ut så här:
* Gehörs och Musiklära - ehm.. Ja, läs på så mycket som går.
* Datakunskap - GÖR I HELGEN!
* Sång inför InSå - Funkar
* Historia - läs, läs, läs
* Ensemble - har jag koll på

Äh, det löser sig säkert. :)

Got to go to the bus!

Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

Jag måste erkänna att din att göra-lista ser mycket roligare ut än min ^^' haha! Du har åtminstone med musik! ;D



I'll be there on Tuesday, 25th

2010-05-22 @ 17:32:44
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0