Tisdaaaaaag....

Du sitter kanske inte sitter riktigt så säkert som du verkar tro.
Jag hoppas inte du tar mig allt för förgivet.



Idag har jag varit riktigt seg. Och jag är verkligen stolt över mig själv som orkade med trombonlektionen med praktikanten. :D Det var förmodligen för att jag var så megastressad sist jag hade lektion som jag fick en så dålig bild av henne..

Jag och mamma har köpt en massa spännande frukter på fruktaffären i Mölndals Centrum. :P
Söt Citron bland annat. Riktigt gott :)
Sedan han jag köpt en slalomhjälm också. ^^
Jag SKA åka skidor nästa sportlov också, hoppas jag i alla fall.

Nu ska jag kolla lite på sammanfattningen av mattekapitlet vi ska ha prov på på fredag och sedan blir det käk! :)

Varför skriver jag mer när jag är trött?
Haha xD

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0