Skivor

Nu har jag skaffat mig ännu fler skivor. Det finns inga bättre julklappar än skivor. :D
The Killers - Sam's Town och Markus Krunegård - Markusevangeliet tillhör nu mig! :D
Riktigt bra skivor! :D
Och till min stora förvåning var Detektivbyråns remix av Jag är en vampyr med på bonusskivan som var med Markusevangeliet. :D Det finns tre versioner av Jag är en vampyr, och den med Detektivbyrån tycker jag är den allra bästa. :)

Ikväll blir det filmkväll hos Måns. Mysigt ^^ Vet dock inte riktigt vilka som kommer, men det kommer i alla fall bli mysigt. Sedan blir det ju mysigare om en viss person kommer.. Men äh, I'm a strong independet woman. Jag behöver ingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0