En händelserik helg

Caroline har varit här! :D
Hon kom hit för att tävla med VinnaMyDog, men så mycket tävlande blev det inte.. Hon lyckades på något sätt låsa något i benet så att hon fick jätteont i det efter att vi suttit på golvet. Så det blev att springa och leta reda på en sjukvåradare, fixa skjuts till akuten....
Men Caroline lever, hoppandes på sina kryckor i mina mjukisbyxor! ^^

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Cash, chash (Caroline fixade låtar åt mig :D) och tänker på vad jag och J kan hitta på att göra på fredag. ^^
Ska snart trampa lite träningscykel och titta på ett avsnitt House tror jag innan det blir att duscha och sova. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heja Kajsa! :)

2010-01-12 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0