Blame It On The Boogie

YEAH!
Gissa vilken film jag precis kollat på?? DISCO-DAGGARNA :D Wei! ^^ :P
Jag fick den i julklapp! ;)
Den ska lätt med till Vemdalen när jag ska åka skidor med Kajsa :D <3

Det är så härligt att dega framför tvn när man har lov och titta på en massa filmer. Jag kollar aldrig på film annars..
Sagan om de två tornen har jag sett idag. DEN VAR BRA! :) Mycket bättre än Sagan om ringen.
Nu är det bara sista filmen kvar, sedan är jag inte den enda i hela världen som inte sett Sagan om ringen. xD

Igår spenderade jag nyårsaftonen med mamma, pappa och deras två kompisar plus deras barn. Helt okej. :)
Tjugo i tolv ringde Marcus Eriksson mig och undrade om jag vill hänga med honom och Olof ut och titta på raketerna. Så vi sprang upp för världens berg i skogen och vi hann preciiis upp på toppen till tolvslaget. :)
Vi såg hela Mölndal och delar av Göteborg därifrån, jättefint! :)
Jag hade med mig en julmust som jag kunde skåla med, det var gott! ^^
Vi stod där, alla tre, och tänkte "stackars djuren". Och vi alla var överens om att fyverkeri skulle vara mycket finare och bättre om det inte smällde. De fyverkerier som var så långt bort att vi inte kunde höra dem var finare än de närmre som smällde.


Nä, nu ska jag lägga mig och läsa. Ska påbörja en ny bok Bara inte du av Katarina Von Bredow för jag läste ut Djävulens märke igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0