Äntligen lite tid för bloggen :D

Okej.. Vad har hänt sedan sist jag skrev här?
Hm.. Massor. :P

Jag har skaffat pojkvän :D hihi <3

Och så har jag spenderat en eftermiddag med världens bästa Kajsa :D Vi kollade på Rosa The Movie och just nu sitter jag och lyssnar på McFly - On For The Radio och tänker på Kajsa. :D <3
Jag kommer alltid att tänka på Kajsa när jag hör McFly, det är liksom hennes band. :)


I don't think about the sunshine
Or the moon or the stars
I don't believe them anyway
And I don't think about the springtime
Or the streets or the cars 'cause
All I think about is you,
My valentine


<3


Imorgon blir det plugg, och sedan blir det att hänga med hem till Jack! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0