Hundbesök

Idag har grannarnas hundar Pikachu och Ajax varit på bersök hemma hos mig. :D
Vi ska passa dem på tisdag, så de har bara varit på "prova på besök" nu. ;)
Allt blir så mycket roligare när det är hundar i huset. :)

Nu har jag kollat på Let's Dance. Mina favoriter är Mattias och Claudia, så jag hoppas att ingen av dem åker ut. :)

Imorgon bär det iväg till stugan och Jack ska följa med! :D Yay! :D
Och imorgon kväll....... dår är det MELODIFESTIVALEN! :D Haha. :P
Salem Al Fakir och Ola är med och tävlar imorgon.
Jag håller på att tjuvlyssna på låtarna nu på svt.se.
Orka att Ola sjunger om en Natalie i sin låt, precis som hans gamla hitlåt Natalie. :P
Egentligen vet jag inte varför jag gillar Melodifestivalen.. Jag tycker det är mäktigt, storslaget. :)

Om jag skulle önska hur resultatet skulle bli imorgon, när jag bara hört en minut av varje låt så skulle det bli så här:

Final Salem Al Fakir - Keep On Walking
Final Ola - Unstoppable
Andra Chansen Jessica Andersson - I Did It For Love
Andra Chansen Frispråkarn - Singel

Ola och Jessica Andersson tror jag ligger varmt om hjärtat för svenska folket.
Men jag hoppas på Salem också. :)

Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Salem är fett nice

2010-02-06 @ 00:37:32
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0