Hemma!

I söndags kom jag hem ifrån Vemdalen. :)
Jag och Kajsa hade en supervecka där men skidåkning, afterski, hundspann, fonduekväll och mycket segande i stugan! (Y) ^^

Jag har sovit hos Jack från måndag till idag, onsdag, och det har varit väldigt kul! :) Nu har jag flyttat hem igen. :P
Det kändes verkligen så när jag packade upp allt i badrumsskåpet förut. x)

Konserten igår gick bra. :) Jag är nöjd!
Och gissa vad nästa tema blir... DANSBAND! :o :P
Så, nu får ni f*n komma och kolla och dansa! :D
9A:are, kom igen! Ni kan och vågar ju dansa! ;)


Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

I'LL BE THERE, I SWEAR!

2010-02-24 @ 22:24:53
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0