Tårar..

Nu minns jag.. Jag drömde om dig i natt.
Och det är egentligen inte konstigt alls, du är så närvarande nu.
Dina saker är i huset.. De står framme som om du var här..

Minnen.. Minnen av hur det var när du var valp.
Du var en så duktig valp, den duktigaste valpen.

Drömmen..

De saker som verkligen var du, dina älsklings leksaker.. De är fortfarande dina, bara dina.
Men burar, vattenskålar, "tråkiga" leksaker, sådant är det väl okej om Jonna ärver?

Jag älskar dig, Trillan.. Och jag saknar dig oerhört mycket.

Låten jag skrev till dig, när jag hörde den spelas upp i högtalarna i klassrummet i fredags, då började jag storgråta inför hela klassen..  Minnena av dig blev så starka, de kändes så nära..
Jag tänkte inte på det när jag dag efter dag satt och jobbade med låten, men när den väl spelades upp kändes det verkligen..



Trillan 9 veckor <3

Jag saknar dig! :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0