Påsklov!

Vaknade upp och insåg att jag ska få hund om drygt en månad! YAY :D
Det känns så himla bra! :)

Jag har bestämt låt att sjunga på uppsjungningen i skolan nu, Family Values - Johnossi.
Nu ska jag bara ragga upp någon som kan kompa mig på gitarr. ;) Det borde inte vara något problem, världens enklaste ackord. G, Em, C, Am, D. ALLA kan de ackorden liksom. ^^

-------

Snart är det ett år sedan.
Det känns som om det var igår du var här, och som om det var en evighet sedan..
Jag tänker på dig varje dag, och jag saknar dig massor! <3
Snart får vi ett nytt litet liv i huset, på de platser som var dina, och fortfarande är dina. Ingen kan ersätta dig, Trillan, men forhoppningsvis blir Jonna en enklare hund än vad du var. :)
Du kommer alltid att vara min första och älskade hund!

Här vilar världens bästa hund, Trillan <3


Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Dom ackorden kan till och med jag ;) haha!

2010-04-06 @ 13:17:42
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Njaa, vill inte förstöra för dig ^

2010-04-06 @ 20:07:59
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0