Idol

Det blev inte alls att fixa klart grejer inför skolan igår, för Frode, Dawn och Seth kom till mig! :D
Frode och Dawn gick hit ifrån Göteborg! :o
Och jag gick och mötte dem här i Mölndal. Så det blev en ordentlig promenad för mig med. :)

Ni är de jag trivs bäst med! <3
Ni är de man har roligt med utan att göra någonting.. Bara ligga nertryckta i en säng kan vara så extremt roligt. xD
Undra om min kudde fortfarande luktar Frode idag... :P :)

Idag har jag, Erika, David, Dawn och hennes kompis Desirée sökt till Idol. Det var skojsigt. :)
DAWN OCH DAVID GICK VIDARE! :D :D
Jag är så himla glad för deras skull :)
De ska träffa den riktiga juryn på tisdag, shit vad kul! :D
Heja!

Imorgonbitti är det basketmatch.. GÄSP!
Sedan blir det nog att göra över här hemma.. Och SOOOVA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0