Slottsskogen med klassen :)

Idag var jag i Slottsskogen med klassen och spelade kubb och sjöng istället för att ha en massa lektioner i skolan. :)
Vi slutade vid tolv och jag tog bussen direkt till Combat. Sarah var fortfarande hemma så Combat slapp vara ensam någonting idag. :) Lyx! ;)

Väl hemma gjorde jag te åt mig (min hals är fucked up :/) och sedan satte jag och Combat oss i soffan för att kolla på film. Det blev Smekmånaden, den var riktigt rolig faktisk. :D

Sedan gick jag och Combat ut och tränade trixs i trädgården. Och nu sitter jag här vid datorn. :)
Ska nog snart ut och gå i skogen. ^^
Jag gillar att "ha hund".

"You don't know what you got until you missing it a lot"



Jag menar.. Det finns inget bättre än att promenera med en hund i ösregnet. Man kanske bara inte inser det alltid. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0