Saknad..

Mitt huvud kommer i natt vila på kudden överkastet du fick i julas. Överkastet där det står "My Sweetheart".
Överkastet som var på din kudde, på kudden din kropp vilade på i soffan när du sov medan vi kollade på tv.

Jag minns allt så läskigt exakt.
Hur tungt det kändes att lyfte dig, hur din päls kändes under mina fingrar. Både när du var långhårig och korthårig.

Tårarna kommer...
Saknaden..

Nu för tiden är du det ända som lockar fram mina tårar.. Ingen betyder lika mycket som du betyder för mig..

Du är borta. BORTA!
Hur kan du vara borta.. Älskling :'( <3

"Det saknas inte en pusselbit
 Hela pusslet saknas förutom tre bitar.
 Hela motivet är borta
 Det enda som är kvar är två pusselbitar som inte företäller någonting
 Bara bakgrund"


Av: Mig, för ca. 5 månader sedan

Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, och ingen, INGEN kan ta den ifrån dig!

Du finns med mig vart jag än går. Jag älskar dig, Trillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0