Onsdag!

Idag har jag lärt mig Logic i skolan, eller i alla fall en hel del. :)
Det är skoj!

Jag har också bjudit på ett "moment" på historialektionen som Simon antecknade i sin dator.
"WOW! Vad de erövrade!"
Vadå då?! Får man inte utbrista det högt och tydligt när man tycker att det är coolt med romarikets spridning? x'D
Haha! Jag trivs i skolan. ;)

Vi repade också inför konserten på tisdag, det ska bli så jädra kul! :)
Det kommer att bli bra. ^^

Och så hängde Erika med mig till Nordstan så att jag kunde köpa ett par jeans och ett halsband. :)
Och hon köpte så klart choklad. ;)

Väl hemma har jag myst med Combat (vår halvtidshund), ätit hamburgare och kollat på Idol. :)
Jag hejar på Erik Grönwall. Me like his voice! ^^


---

"Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt"


Om du bara visste..


Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Erika <3 Choklad.

Chokladen är lixom som min partner :P haha!

2009-09-23 @ 23:08:15
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0