"I hope it's gonna make you noticed, someone like me"

Yes! :)
Då är jag hemma igen efter Borås Open, Kvarnby kom trea. :)

Det var en soft dag i skolan idag.. Ensamble och sedan idrott. :)
Låten vi började spela idag, Woman med Wolfmother, satte vi direkt! :o :)
Så nu har vi börjat på vår sista låt att repa in innan konserten den 29 september, Use Somebody med Kings of Leon. :)

Sedan efter vi slutat stannade vi kvar ett gäng och spelade lite gitarr och sjöng i korridoren. Tvåorna hade ju tagit enasmblesalarna.. :/ xD
Det är så kul att umgås med så musikintresserade människor. Jag känner mig hemma. ;)

Nä, nu ska jag träna lite med Combat, och sedan är det ju storband som gäller. :D



Så skön låt alltså! :D

Kommentarer
Postat av: Adelina

Gud, nu saknar jag klass 9A ännu mer!

Vad glad jag blir att du trivs så bra i din klass <3

Hey, vad kul att ni snart ska ha konsert! :D :D

2009-09-16 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0