HEEJ!

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Jag blev nämligen kidnappad av mina föräldrar i fredags efter skolan och i väg förd till min sommarstuga. ;)

Och igår när jag kom hem var det SINGSTAR-PARTEY! :D
Grymt kul kväll alltså! :)
Mamma och pappa har ju köpt trådlösa Singstar-mickrofoner till mig. :) Asnajs verkligen att slippa sladdarna! ;)

Just det!
Jag var ju hos Micke i onsdags och testade dem för första gången.. Det var kul att träffa honom. :)

" 'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you. "
:D



Jag är över dig, jag vill inte ha tillbaka det. Jag mår bättre nu än innan. :)
Det känns så jävla bra!

Skrev till och med en låt i fredags i sommarstugan. xD
Fast det är ingen låt jag delar med mig av. Men rätt sköna ackord.
Em, C, G, D. xD
Kanske kan använda dem till något seriösare i framtiden.. :)

Imorgon är det SKOLA! :D
Jag diggar skolan. :)

ochsåhoppasjagpåattfåseAochsåhoppasjagattAsermig (:

Kommentarer
Postat av: Caroline

2009-09-06 @ 22:45:21
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/
Postat av: Caroline

Glömde meddelande..

haha

HEJA KAJSA!

JAG ÄR STOLT :D

2009-09-06 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0