"You and me can pull this off now" - Be Safe - Kid Down

Erika har varit hos mig hela helgen och gud vad roligt vi haft! :D




I fredags blev det att kolla på Idol och spela Singstar. :)

I lördags åkte vi och kollade på när Anton i klassen hade spelning med sitt band Thomas 2.08.



Erika
hittade en snygging på vägen dit.



Anton on the stage! :)

Och idag, söndag.. Vad gjorde vi då egentligen..
Jo, vi sov bort hela dagen, vi vaknade klockan ett.. SÅ LYCKAT! xD
Men men, det blev ju en del sena kvällar med våra MacBook's i knäna, Guitar Hero och Singstar. ;) ^^
Får göras om snarast! ;)


För vem har inte kul med den här underbara tjejen? ;) ^^

(lovade att inte lägga upp bilden på Facebook.. men jag sa inget om bloggen :P)

Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Hahaha!

Jag kan inget mer än skratta!!! Helgen har varit sååå rolig!

Alla snygga bilder.. hmm.. ah.. du kan bara vara lugn! Hämden är nära! :D

2009-09-20 @ 23:03:32
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Porrigt! xD

2009-09-27 @ 00:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0