Dagen efter konserten

Wow vad kul det var igår! :o :D
Det finns ingenstans jag kan ha så kul som på en scen. :)
Känslan av att känna sig uppskattad för det man älskar mest av allt i hela världen är helt otolig! :) <3

Nästa konsert är om fem veckor och temat är.... DISCO/FUNK :o :D
När jag lyssnar på låtarna vi ska spela tänker jag direkt på storbandet.. De skulle passa grymt bra där. Sedan inser jag att vi ska spela dem i ensambel.. Men vi grejar det säkert. :)
Min ensambelgrupp rockar fett! :D

Just det, just det, just det! Mina värsting hörlurar har kommit! :D
Ni kan inte ana hur bra ljud det är i dem :o
Musiken blir så mycket mer levande i dem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0