"One word would mean the world to me" (:

Jag orkar inte skriva om dagen.. Mitt huvud gör för ont för det. :/

Men idag på basketen insåg jag att jag inte mådde så där toppen som vanligt..
Allt kändes rätt skit.
Sedan kom huvudvärken, förklaringen.

Såå.. Jag är inte depp, jag har bara ont i huvudet. *pust* :)
(Det är inget fel att må dåligt, men jag gör det så sällan att jag tycker att det är rätt allvarligt när jag väl gör det.)

Jag har upptäckt ett band som "är som" Alphabeat (en kille och en tjej som sjunger xD) men som nästan bara har ledsna låtar. The Magic Numbers heter dem. :)
Härlig musik! Men Alphabeat är mer mig! GLÄDJE! :D
Fast nu då.. För tillfället, kanske The Magic Numbers är mer "mig".

ALPHABEAT!! GE MIG DERAS NYA SKIVA DE SLÄPPER I JANUARI NU!!

Jaa.. Det är väl det jag orkade få ur mig idag. ;)

GODNATT ALLA!
Sov gott och, ni som inte är inne i en odrömmar-period, ni får drömma sött också! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

visst <3

2009-10-07 @ 17:45:29
Postat av: Adelina ;>

Hörde att du varit uppe i.. Umeå? :D

Hoppas du hade det bra där med Erika!

2009-10-11 @ 20:25:37
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0