Min egen intalning ;) Alltså.. Du = Jag, Kajsa

1. Du ska inte räkna med något ifrån någon.
2. Du ska inte ta något förgivet.
3. Vill du något, se till att få det gjort.
4. Få inte ångest över att du gör för lite. Se istället till att få något litet gjort.
5. Det blir aldrig för sent, anstränger du dig hinner du allt.
6. En liten sak är ändå något.
7. En blick som besvaras är ENORMT mycket ibland i din värld. Men det betyder inte att det är det i den andras. Men man kan alltid hopppas att det betyder något. :)
8. Leenden är underbara.
9. Keep on talkin' girl!
10. Ge inte upp! VÅGA! Men var inte föör på.
11. Sättt upp små mål som pushar dig.


JAG KAN, JAG VILL, JAG VÅGAR!

Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Du har mig att tacka ;)

2009-10-05 @ 23:18:05
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0