Min blogg har existerat i över ett år

Det ni! ;)
Satt precis och läste mina första inlägg från oktober 2008.
Det känns som om det jag skrev där, inte var såååå jättelänge sedan. Men det är ett år sedan!! :o

Min blogg handlade då om:
* Min stukade och allmänt dampade fot
* Idol med Lars Eriksson
* Alphabeat

Och i dagsläget bloggar jag inte om min dampiga fot, för den har blivit BÄTTRE! :D
Usch, vad jag hatade min fot förra året alltså.. :/
Men nu är den med mig, nästan alltid! :) Men jag tar hand om den bättre nu också. Hålfotsinlägg och träning for life! ;)

Jag bloggar inte om Idol :o!!
Även fast det går på tv.. Det finns ingen Lars Eriksson med i år, inget som berör mig på samma sätt som han gjorde.. Min favorit i år är Erik! :D
Lars har jag inte så bra koll på längre, jag har väl nästintill slutat lyssna helt på hans musik.

Men Alphabeat är fortfarande med, så klart! :D Mer än någonsin. ;)

Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Alphabeat i varje inlägg.. hmm.. inte bra inte bra. hahahaha!

2009-10-25 @ 20:04:10
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0