Längesedan

Oj oj oj.. Nu har det gått ett bra tag innan jag skrev här sist.
Anledning 1. Jag har varje gång jag suttit vid datorn jobbat med remixen vi fick i läxa att göra på skapande i skolan.
Anledning 2. Det har funnits för mycket att skriva om för att jag skulle orka med det. :P

Förrförra helgen åkte jag mer Erika hem till Åmål! :D
Det var riktigt kul! :)
Jag fick träffa hennes supertrevliga familj, äta mycket goda måltider, klappa på den söta hunden Kimba, ridaErikas syster Sofies häst Wille, titta på Idol, äta godis och bada bastu. :)

Tack för en trevlig helg och ett fint omhändertagande, familjen Björck! :)
Hoppas att jag får hälsa på någon mer gång!


En suddig bild på Erika och mig på tåget till Åmål! :)

Förra helgen då..
Det jag först kommer att tänka på när jag tänker på förra helgen var Åsa-Nisse mitt i natten med Simon! :D xD
Men det var ju inte allt som hände. :)
Jag och pappa åkte runt överallt för att hitta vinterjacka och vinterskor till mig. Vi lyckades tillslut! :D
Sedan åkte jag och Simon till Partillerocken för att se på Anton när han sjöng med sitt band..ehm.. Jag och namn.. Bildminne, bildminne.. Vad var det Anton skrev i min almanacka.. Hm.. Refusal of Faith kanske? :D
Namn är verkligen inte min starkaste sida. :P
Men i alla fall. Matilda från klassen var också där, trevligt! :)

Efter konserten åkte jag och Anton med hem till Simon för en riktig myskväll! :)
Vi satt vid datorn, kollade på film, Simon bjöd så klart på massa gott som bullar och popcorn. :)
Vilken kille alltså! :)
Sedan satte vi på That 70's Show.. Det är egentligen inte speciellt kul.. Men men, vi hade ju inget bättre för oss. :)
Anton somnade.. Jag och Simon fortsatte att kolla på That 70's Show tills DVDn var slut. Då tänkte vi kolla om det fanns något bra på tv.. ÅSA-NISSE GICK PÅ FYRAN! :D
Har ni inte sett någon Åsa-Nisse film? Se det! ;)
Hahahaha! Det var riktigt roligt! :)
Efter Åsa-Nisse såg jag och Simon på ett par oviktiga program.. My perfect life, Victoria Silvstedt bla. Sedan somnade jag.. KLOCKAN SEX! :o

Tack för en rolig kväll, grabbar! :)
Göra om snart? (a)

Och nu har jag HÖSTLOV! :D :D
Saknar dock redan människorna i Pärongänget... :/

Men snart åker jag till Stockholm för att träffa den här tjejen...!!!


PARTEY-CAROLINE! :D <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

MMMM... Smickrande bild du... Ser inte alls gravid ut. xD

2009-10-22 @ 22:08:26
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Snygg bild längst upp hörredu! :O

2009-10-22 @ 22:25:29
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0