Konserter!

Igår jag var och Adelina på "Champions of Rock" i Lisebergshallen. :)
Jag fick två biljetter till föreställningen i födelsedagspresent och jag bjöd så klart med mig Adelina! ;)
Supertrevligt att träffa henne! Det var ett tag sedan nu.. ^^
Konserten var bra också. Fast jag kände inte igen så många låtar.. Men Queen är bra :)

Och idag har jag, Erika och Anton varit och kollat på Cheap Act, The Better Way och Break Your FrameMeeths i Göteborg.
Trevlig konsert :)
Erika känner killarna i Cheap Act och de var nog det proffsigaste bandet som uppträdda där. :)
Sedan var The Better Way grymma också.. Men Cheap Act var bäst! ;)

---

Idag vågade jag, idag har jag varit modig.
Idag är jag stolt över mig själv! (:

Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

My boys ;)

2009-10-04 @ 00:41:34
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0