Heldag med Kajsa på Backaplan och filmkväll

Idag har jag varit med den männsikan jag trivs allra bäst med, KAJSA! :D
Vi var på Backaplan och var med i en Singstar-tävling, sedan har vi shoppat loss! ;)
Jag gick vidare i den den tävlingen btw. Så det bli att åka tillbaka till Backaplan en annan dag och fortsätta sjunga. ;P

I alla fall, någon där ute kanske undrar vad jag köpte för något?
Nä, det gör ni säkert inte..
Jag köpte ett par byxor, ett par pyamasbyxor, en (gudomligt skön!!) bh och ett halsband som bara kändes så extremt mig, så extremt Alphabeat! ;D

Sedan gick tog vi den hemska Buss 19 till Mölndal och hem till mig där vi förberedde för en mindre filmkväll. :)
Det var kul att träffa lite folk från 9A, och även Linnea då, Adelinas kompis från Stockholm. :)

TACK FÖR EN KUL DAG OCH EN TREVLIG KVÄLL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0