Tvåronas konsert

Det var grymt kul att spela med tvåorna idag! :D
Dock gick det allt för fort och jag hade kunnat gjort det bättre.. Men det gick helt okej. :)
Grymt bra konsert dessutom!

Det ska bli kul när vår klass har konsert tisdag. Men jag är grymt orolig för att jag inte kommer att klara av att sjunga rätt på min låt. Den är extremt svår att "hitta in" i.
Men Daniel Muhr och Fredrik Lydén har ställt upp med det ena och det andra, och det är jag extremt tacksam över!
Jag grejar detta! Ska plugga järnet i helgen! ;)

JAG SKA F*N SÄTTA DEN HAR J*DRA SKITLÅTEN!!!! :D :D :D :D

Dream Come True - The Brand New Heavies

Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Jag kommer :D

2009-11-09 @ 17:39:45
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0