The last evening in 08-land

Jag och Caroline var ju på bio och såg på Fame, och jag blev kär i Marco, spelad av Asher Book! :D <3
Hahaha!

Titta, jag är extremt svag för sådana killar.. (a) ^^



Sedan dampade jag och Caroline på väg hem från bussen. Vi satte på musik på mobilen, hoppade, dansade och sjöng! Hela vägen hem! SÅ UNDERBART! :D <3
"Silly boy, silly boy"
"We can run away, we can run away"

xD

Väl hemma.. Blev jag ju tvungen att IMDB:a, Google:a och Youtub:a min kändisförälskelse (-.-') ;)
Asher Book är leadsinger i ett pojkband vid namn V Factory. ;)




Jag och Caroline
hittade den här låten och jag utbrast "Låter inte det här som en äkta Darin-låt?! Jag menar, det skulle lika gärna vara Darin som hade en sådan här låt"
VEM HAR INTE SKRIVIT LÅTEN DÅ.. Efter lite eftersökningar.. Jo, det är ju DARIN! :o
Tänka sig att jag kunde höra det så väl :o
Sjukt och coolt! :D

Resten av kvällen/natten var ett enda party! :D
Vi tog kort, spelade in videoklipp när vi sjunger och dansar och massa mer. ;)

Lite bilder från vår underbart roliga kväll:


Vi är grymmast! :D <3


Caroline <3 Lampan


Hahaha! Badkaret! :D

Vår kväll sumeras lätt med en låt av ett band som jag och Caroline upptäcke samma kväll.
De bara passade oss perfekt, Cash Cash.




"THERE'S A PART IN YOUR BEDROOM ALL NIGHT LONG
"

Det är ALLTID party i sovrummet när jag och Caroline är med varandra. ;)


Och partyt avslutades med vild dans till den en låt jag har gillat sedan jag hörde Alphabeat göra en cover på den. Den var även med i filmen Fame, som vi kollade på, och den är en riktig danslåt! ;)
Jag och Caroline älskar den! :D


Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

Jag ska nog se Fame med tre klasskompisar. Var den värd att se? :D



Sam Sparrow är cool och sjunger faktiskt bra (Y) ;D

2009-11-02 @ 17:38:48
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Han var väl inte söt? :P

2009-11-02 @ 17:48:41
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: Caroline

Filmen är inte värd att se, den handlar om absolut ingenting...

Den är inte ens en musikal... :(



Och nej... HAN VAR INTE SÖT.

Och alldeles för lik gris/tjock-Oskar. xD



Men... KUL HAR VI HAFT!

Tack för att du ville komma! (a)

<3 :D

2009-11-02 @ 21:26:16
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0