Kajsorna :)

I lördags kom Kajsa Söderberg hem till mig! :D
Alltså, hon är underbar! :)
Hon och Caroline, de två är dem allra bästa! :D <3

Jag och Kajsa pratade MASSOR, kollade på klipp på internet och gjorde sånt som Dubbel-Kajsa brukar göra ;D. Vi sjöng SingStar och kollade på film, What Happens In Vegas. Wow vad bra film! :D Jag gillar Ashton Kutcher (hur stavas hans namn :S). ^^
Det vara bra musik i den filmen. Bla. låtarna Grace Kelly - Mika och Tonight I Have To Leave It - Shout Out Loads. :)

Sedan kollade jag och Kajsa på en Idol-DVD.

Jag älskar att vara med dig, Kajsa.
Du får mig att må bra! :)


Resten av helgen har spenderats med att plugga... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0