Idolkväll

Japp! Då var det Rabih som fick lämna Idol idag.
Personligen tycker jag att det egentligen var Eddies tur att lämna Idol.
Men svenska folket tyckte visst inte det. :)
Temat var Världens bästa låt. Och Erik, min favorit, hade passande nog valt låten The Show Must Go On gjord av Queen.
En låt som fick mig att försöka få livet att fortsätta när allt kändes skit..



Han gjorde den jättebra. :)

Skulle jag välja vilken låt som var världens bästa skulle jag utan tvekan välja The Scientist - Coldplay.
Helt underbar är den! <3


Förut idag hade utvecklingssamtal. Det var kul! :)
Fredrik Lydén är så skön. ^^
Han får mig att känna mig duktig.

Jag har också blivit kassör i klassen nu.. Jag brås på mor min. ;)
Haha! Ingen annan ville, alla skrek Kajsa.. Äh, jag klarar av det. :)

Sedan har jag tränat basket också.

Nu jag sova, för det blir att gå upp tidigt imorgon. Ska till Backaplan med Kajsa Söderberg och fortsätta att tävla i Singstar. ;)

Btw. Jag har testat Sour Cream and Bearnaise-chips, de smakar inte Bearnaisesås. xD Men de är goda. :)

Måste bjuda på en skön låt också! :D



GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Erik är ju verkligen superduktig! ;)

2009-11-07 @ 00:30:29
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0