"whoho"

Kan man bli lite konstig i huvudet av fotbehandlingen? Eller så är jag bara trött. xD
När jag promenerade hem ifrån bussen nyss mötte jag två små tjejer som frågade vad jag hette.
I vanliga fall hade jag. "Öh.. Kajsa" och typ sagt att jag hade bråttom hem.
Men det blev inte så idag..

Tjejerna: Vad heter du?
Jag: Kajsa. :) Vad heter ni?
En av tjejerna: Jag heter Sofia. Och det är Emma, pekar på den andra tjejen.
Jag: Okej. :) Hur gammla är ni?
Sofia: Jag fyllde år den 10 februari, så jag är sju.
Jag: Jaha. Grattis i efterskott. :)
Emma: Och jag fyller år i april, så jag är sex.
Kajsa: Jag fyller också år i april. Den 30de, samma dag som kungen.
Sofia: Så du är du kung ju!
Jag: Haha!
Sofia: Min bror fyller också år i april. Den 15de, samma som Amy Diamond.
Jag: Ja, hon är bra. Såg ni på henne i Melodifestivalen?
Sofia: Ja. :) Fast jag brukar inte kolla på Melodifestivalen. Jag kollar på Wild Kids istället. Vart ska du?
Jag: Jag ska hem. :)
Sofia: Vart bor du?
Jag: Alldeles precis här, *pekar* :P
Sofia: Jaha.
Båda: Hejdå!
Jag: Hejdå!

Fatta! Jag förde en lång diskussion med två främlingar! Haha xD
Sedan när jag öppnade postlådan låg det en OKEJ-tidning där till mig med en sminkad Måns Zelmerlöw på framsidan.. Jag började asgarva! xD
Hoppas att inga grannar såg mig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0