Lördagen.. ^^

I lördags gjorde jag något jag aldrig gjort innan..
Jag sökte till Idol! :o x)

Jag och Emelie ställde oss i kön kvart i sju, min kusin Linda kom senare och klockan ett var vi inomhus.
Då fick vi fylla i en lapp med massor av jobbiga frågor.. Typ:
"Varför vill du bli Idol 2009?"
"Vad har du för andra drömmar förutom att bli artist?"
"Nämn en upplevelse i ditt liv som berört dig starkt?"
" Vilken artist skulle du jämföra dig själv med?
"Skriv en slogan, eller en reklamtext om dig själv"

Jag blev skeptiskt av det där, " skriv en slogan om dig själv".
"Hej, köp mig jag är en vara!"
Nej tack!

Att sjunga för testjuryn gick super :o :D
Men såklart gick jag inte vidare. :P

Dagen var underbar.
* Hjälpa Idol-produktionen att filma saker, (typ dansa och hoppa).  xD
* Lyssna på Erik Segerstedt som var där. (:
Och...
* Ha en trevlig dag med Emelie och Linda. :)

Men så här i efterhand.. Vem vill egentligen vara en Idol?
Det är bara ett varumärke... Tråkigt!


Kön! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0