Sammanfattning år 2008


(bara för att jag själv ska minnas)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm.. Ja :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga
3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Inte en enda
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Jo, det är det väl..
7. Vilket/Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21 november, när jag och mamma var i Stockholm och kollade på Idol. :D Och 18 januari, P3 Guldgalan med Adelina. <3
8. Vad var din största framgång 2008?
Framgång och framgång.. Jag har höjt mina betyg. :) Det är väl en framgång? x)
9. Största misstaget?
Inga som känns speciellt stora nu i efterhand..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp :( :(
11. Bästa köpet?
Skivor och kläder
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj.. Musik tror jag :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
MASSOR! 08-land med Caroline och Marlene, alltid kul! Och när jag, Adelina och Kajsa S var i Nordstan och såg på Idolerna.. LAAAAARS!!! ;) När vi vann Idol-quizen, jag och Adelina! :D
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Viva La Vida med Coldplay, åretslåt enligt mig. ;) Och alla med Alphabeat såklart! ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hunnit träffa mina kompisar..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn! xD
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa, Trillan, farmor och mormor. :D
19. Blev du kär i år?
Ja.. Det blev jag väl, olyckligt kär.. som vanligt. :(
20. Hur många förhållanden?
Noll :/
21. Favoritprogram på tv?
Idol! ;D
22. Bästa boken du läste i år?
Oj! Kanske "Mitt namn var Elton Persson" av Martin Svensson, eller kanske "Dansar Elisas, Nej!" av Katarina Kieri.
23. Största musikaliska upptäckten?
ALPHABEAT!!! :D :D :D :D :D :D :D :D <3 Störta musikalika upptäckten ever!
24. Något du önskade dig och fick?
Ja! :) Massor :D
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag fick inte Guitar Hero World Tour :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var hemma hela dagen! :D 2009 är det skola på min födelsedag!! :o Hur ska det gå?!
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jo..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jeans, färglada t-shirtar med tryck på och kofta/tjocktröja med luva. ;)
29. Vad fick dig att må bra?
Alphabeat och mina vänner! <3
30. Vem saknade du?
Vet inte riktigt...
31. De bästa nya människorna du träffade?
Oj! Jag har nog inte träffat så där jättemycket nytt folk.. :P
32. Årets sötaste?
Trillan! :D
33. Årets hetaste?
VN
34. Årets största kärlek?
Trillan och Alphabeat! <3
35. Årets besvikelse?
Att Timo Räisänens kör åkte ur Körslaget först! :( xD
36. Årets bästa?
Caroline ;)
37. Årets snällaste?
Kompisarna i klassen <3
38. Värsta dagen på året?
Minns inte vilket datum det var.. Men jag minns den värsta dagen.. :/
39. Årets största förlust?
Min lucka på min mobil. :P
40. Vad blir årets nyårs löfte?
Ingenting, som vanligt. :P


Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Du träffade ju mig.. XD

2009-01-08 @ 16:21:41
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0