My Dog

Idag har jag och Adelina (!!) varit på My Dog. :)
Treeeeeevligt! :D
För en gångs skull var man på hundmässa utan att jobba eller liknande. Skönt! :)

Jag är trött, och det är segt att skolan börjar igen imorgon... :/

NU SKA JAG NOG KOLLA PÅ HOUSE!!
Jag har blivit House-skadad..
Alla avsnitt första säsongen har varit översatta av Johan Johansson, förutom två jag såg igår.
"Jag tror inte det är Johan Johansson som översatt det här avsnittet. Det känns inte så."
Och mycket riktigt, det var inte han som översatt det.
Är det normalt att märka sånt? xD

Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Haha! Du har en gömd gåva! ;o

Använd den väl, det är inte många som har det. :p

2009-01-08 @ 16:17:05
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0